دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سنت قمه زنی (قمه زنی سنت یا بدعت)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سنت قمه زنی (قمه زنی سنت یا بدعت)

شاید در قدیم و حتی چند سال پیش افرادی فقط بخاطر عشق به اهلبیت علیهم السلام و به صورت خودجوش مبادرت به این گونه امور می نمودند اما اکنون شاهد دست های پنهانی هستیم که دست‌ اندرکاران آن درصددند تا با استفاده از احساسات عوام جامعه و تحریک آن به اهداف شوم خود نائل گردند. جریانی که آشکارا مدعی می‌شود میان آنچه در کربلا صورت گرفته با آنچه فقه اهل بیت، علیهم‌السلام، می‌گوید تضاد وجود دارد و فتوا صادر می‌کند که در عزاداری سیدالشهدا، علیه‌السلام، جائی برای دخالت فقه و فقها وجود ندارد. جریانی که دیگر عملا هدف خود را ضدیت با دستور اکید رهبر انقلاب مبنی بر ممنوعیت قمه زنیست.

امروز شاهد آنیم که جریان آلوده‌ای «قمه زنی» را «حقیقت مظلوم» می‌نامد و برای احیا آن این‌همه سرمایه‌گذاری می‌کند و به خوبی می‌داند که اعتقادات مردم را چگونه می‌توان آماج حملات و ضربات خود قرار داد. از این حیث ذره‌ای تردید نباید کرد و با مدیریت فرهنگی موثر می‌توان با کسانی که با اصل اسلام و نهضت عاشورا دشمنی دارند مقابله نمود. کتاب «قمه‌زنی سنت یا بدعت» یکی از  این اقدامات فرهنگی است…

در این کتاب که با رویکرد تحریف زدایی از عزاداری امام حسین علیه السلام نوشته شده است به نقد و بررسی ابعاد مختلف فقهی اجتماعی و سیاسی قمه زنی پرداخته می شود و واقعیت هایی را در مورد این عمل خرافی یادآوری می کند.

کلمات کلیدی: عزاداری عاشورا، کربلا، قمه زنی، سنت های عاشورا، بدعت های عشورا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.