دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مهاجر قبیله ایمان (زندگینامه حاج سید احمد خمینی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مهاجر قبیله ایمان (زندگینامه حاج سید احمد خمینی)

(نگاهی به زندگینامه یادگار امام حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی)

این مجموعه زندگینامه پر فراز و نشیب و پر بار یادگار فقید امام مرحوم حاج سید احمد خمینی است که عمری را با عشق به امام و آرمان های اسلامی آن حضرت سپری نمود.

در این اثر، سرفصل ها و مهمترین وقایع دوران زندگی امام خمینی از تولد تا رحلت با نگاهی تحلیلی و در عین حال اجمالی و اشاره ای، مرور شده اند. هر چند که ترسیم ابعاد شخصیت امام خمینی و توضیح ادوار زندگانی بزرگی چون او در یک مقاله و یک کتاب، دریای بیانت ها در کوزه ریختن است، اما به قدر توان باید تلاش کرد؛ به ویژه آنکه علاقه مندان امام در خارج کشور بارها ارائۀ خلاصه ای از وقایع زندگی و آثار و آرمان های آن حضرت را خواستار شده اند.

در بیان روند حوادث زندگی امام در این مقاله بر اصالت اندیشه، و تقدم تربیت و تهذیب، و تأثیر بعد معنوی و علمی امام خمینی در مسیر زندگی و مبارزات او تأکید شده است.

کلمات کلیدی: کتاب مهاجر قبیله ایمان، زندگینامه حاج سیداحمد خمینی، زندگی سید احمد خمینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.