دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مردی با دل شیر (بررسی سوابق حرفه ای سید افشین قطبی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مردی با دل شیر (بررسی سوابق حرفه ای سید افشین قطبی)

کتاب مردی با دل شیر اثری با درونمایه ی فوتبال بوده که زندگی ورزشی و شخصی افشین قطبی (سرمربی سابق تیم ایران و پرسپولیس) را مورد کند و کاو قرار داده است. تولد در تهران، جدایی والدین، مهاجرت به لس آنجلس، تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا، مربیگری در تیم آمریکا، کار با گاس هیدینک در تیم کره ی جنوبی و مقام چهارم در جام جهانی، قهرمانی با پرسپولیس، مربیگری در تیم ایران و تیم شیمیزو اس پالس ژاپن از جمله مطالب این کتاب هستند. به طور کلی کتاب «مردی با دل شیر» ماجرای موفقیتها و شکستها، همچنین خاطرات تلخ و شیرین افشین قطبی بوده و برای نوجوانان و جوانانی که به دنبال یک الگوی ورزشی و علمی سالم در زندگیشان هستند، میتواند مثمر ثمر باشد.

کلمات کلیدی: سید افشین قطبی، فوتبال، سوابق شغلی سید افشین قطبی، مربیگری فوتبال، فوتبال ایران، زندگی شخصی افشین قطبی، پرسپولیس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.