دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گلچین غررالحکم و دررالکلم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گلچین غررالحکم و دررالکلم

کتاب گلچین غررالحکم و دررالکلم به کوشش علیرضا ملکی، احادیث حضرت علی (ع) را بر اساس شرح آقا جمال الدین خوانساری دربردارد.

غررالحکم و دررالکلم، مجموعه‌ای است از کلمات قصار و حکمت‌های گهربار امام على که شامل حدود 12000 هزار سخن کوتاه است. این اثر از مجموعه‌های بسیار ارزشمند و کار آمد فرهنگ تشیع است. عالمان بسیاری بدان توجه کرده‌اند و محققان و محدثانی نقل و روایت آن را از مؤلف و جامع آن اجازه گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب گلچین غررالحکم و دررالکلم می‌خوانیم:

الدین رق، القضاء عتق

قرض بندگی و اداء آن آزادی است. بجهت آنکه قرضدار مانند بنده فرمانبردار در اطاعت طلبکار ناچار و بدام رعایت او گرفتار است و بعد از این که ادای دین او کند از بند بندگی آزاد و مطلق العنان و آسوده جان گردد.

کلمات کلیدی: سخنان امام علی در کتاب غررالحکم و دررالکلم، احادیث غررالحکم و دررالکلم، متن غررالحکم و دررالکلم، کتاب غررالحکم و دررالکلم ترجمه، مشخصات کتاب غررالحکم و دررالکلم، ترجمه غررالحکم و دررالکلم pdf، سخنان امام علی، حدیث از امام علی، امیرالمومنین، امامت، کتاب غررالحکم و دررالکلم، امام علی، غررالحکم، غررالحکم حدیث، تعداد احادیث غررالحکم، احادیث کوتاه از غررالحکم، جستجو در غررالحکم، شرح غرر الحکم pdf، کتاب غررالحکم pdf، مشخصات کتاب غررالحکم، متن کتاب غررالحکم، احادیث غررالحکم، غررالحکم فارسی، شرح غررالحکم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.