دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بردار این‌ها را بنویس، آقا!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بردار این‌ها را بنویس، آقا!

آنچه محمود کیانوش در کتاب بردار این‌ها را بنویس، آقا! گفته بود، به عنوان دفتر «تذکره» در این نسخه‌ی جدید اثرش به جای خود باقی است.

اما حالا که با «خانه تکانی هشتاد و چهار سالگی» دارد برای سفر «سنگین» بارش را «سبک» می‌کند، هر چه در چهل و سه سال گذشته در انبارک زیر شیروانی داشته، موقتاً به یک گوشۀ حیاط منتقل شده است و در نتیجه یک کیسۀ بزرگ از نامه‌ها و یادداشت‌های بیشتر کسانی که در شصت، شصت و پنج سال گذشته، با او مکاتبه داشته‌اند، در دسترس او قرار گرفته است.

بنابراین می‌تواند قضیه‌هایی را که در دفتر «بردار این‌ها را بنویس، آقا» مطرح کرده است، بازتر و روشن‌تر کند و در خیلی موردها بگذارد خود اشخاص با زبان و انشاء خودشان، بسیاری ناخواسته و ناگزیر، پرده از ما فی الضمیر خود بردارند و گواه کژی فکرها و ناروایی کارهای خود باشند. این مدرک‌ها دفتر تازه‌ای را تشکیل می‌دهد که می‌شود «دفتر تکمله» و چون ناشر صاحب‌دلی پیشنهاد چاپ هر دو دفتر را داده است، دفتر دوم با پیشنهاد او، «بگذار ما این‌ها را چاپ کنیم، آقا» نامیده می‌شود.

کلمات کلیدی: نقد آثار ادبی، دانلود مقاله پژوهشی ادبیات، دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش، اندیشه های محمود کیانوش، عقاید انسان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.