دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آیا دین افیون توده هاست؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آیا دین افیون توده هاست؟

امروزه بسیاری از روشنفکران درباره ی دین از بحران شدیدی رنج میبرند.
آیا دین یکی از واقعیت های زندگی است؟

اگر در گذشته چنین بوده است، آیا امروزه هم، در حالی که علم چهره ی زندگی را تغییر داده و دیگر در زمین جایی برای چیزی جز علم و حقایق علمی وجود ندارد، دین همان جایگاه قبلی را حفظ کرده است یا خیر؟ به طور کلی آیا دین یک نیاز بشری است یا یک مسأله ی شخصی که هرکس بخواهد دیندار باشد و هرکس بخواهد بی دین بماند و آن دو باهم مساوی باشند؟ آنها همچنین درباره ی اسلام در بحران شدیدی به سر می برند.
دعوتگران به سوی اسلام می گویند: دین یک ساختار به هم پیوسته و منسجم است. دین فقط عقیده یا تهذیب روح یا تربیت براساس نیکی ها و فضایل نیست. بلکه در همان حال یک نظام اقتصادی عادلانه، نظام اجتماعی متعادل، قانون گذاری مدنی و جنایی، قانون بین المللی، راهنمایی فکری و تربیت جسمانی نیز هست. همه ی اینها براساس عقیده و به صورت ترکیبی از ارشاد اخلاقی و تهذیب روحی است.

کلمات کلیدی: سید قطب، اسلام شناسی، اندیشه های محمد قطب، عقاید اسلامی، شناخت اسلام، شناخت دین، دین شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.