دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شیطان پرستی (آثار و تبعات پیروی از شیطان)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شیطان پرستی (آثار و تبعات پیروی از شیطان)

این کتاب در ارتباط با آثار و تبعات منفی شیطان پرستی و مثال هایی از کارتون هایی در این زمینه می باشد.

ستاره واژگون معروف به پنتاگرام اغلب برای نشان دادن شیطان پرستی استفاده می‌ شود. شیطان پرستی یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی می‌پندارند. آن ‌ها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می ‌دانند. شیطان پرستی را در گروه «راه چپ» مخالف با «راه راست» طبقه بندی می‌ کنند. دست چپی‌ ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی ‌ها غنی سازی روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگ‌تر بدست می‌ آورند. لاوییان‌ ها در واقع خدایی از جنس شیطان و یا خدایی دیگر را برای خود قائل نیستند. آن ها حتی از قوانین شیطان نیز پیروی نمی ‌کنند. این جنبه اعتقادی آن ها به طور مکرر به اشتباه نادیده گرفته می‌ شود و عموماّ آن ها را افرادی می ‌شناسند که شیطان را به عنوان خدا پرستش می‌ کنند.

شیطان پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماّ بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی ‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش ‌های ادیان گذشته اجتناب می‌ کنند و بیشتر گرایش ‌های خودپرستانه دارند. به گونه‌ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می ‌بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون ماده‌ گرایی و یا خودمحوری و جادو محوری هستند. به هر حال بعضی شیطان پرستان به طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می‌ کنند.

کلمات کلیدی: شیطان پرستی، ادیان جدید، دین های نوین، انواع شیطان پرستی، شیطان، تاریخچه شیطان پرستی، داستان پینوکیو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.