دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه باطری روحمان را شارژ کنیم؟

الان دیگه هر کسی یه گوشی موبایل داره از بچه ۷ ساله بگیر تا پیرمرد ۷۷ ساله! بعضی وقتا یه جاهایی کارهای خیلی ضروری داری اما یهو میبینی گوشیت شارژ باطری نداره! و هی پیغام LOW battery میده!!! شما این جور وقتا چیکار میکنید؟ خوب علاوه بر این که اعصابتون خورد میشه خودتون رو به نزدیک ترین پریز برق میرسونید و گوشیتون رو شارژ میزنید! اما…

ما تو زندگیمون هم بعضی وقتا یه روزهایی یه جاهای حساسی یهو روحمون باطری خالی میکنه و کم میاره و پیغام  LOW battery  میده!!! این بار دیگه با پریز برق کارمون نمیشه چرا که روح شوخی نداره!باید اصول شارژ کردن روح رو بلد باشیم.و چقدر بد میشه این اصول رو بلد نباشیم!

و از آنجایی که میگن انسان داری دو بعد روح و جسم هست، اگر روحش شارژ باشه جسم هم خود به خود شارژ میشه… تو این کتاب میخوایم بگیم چطور  باطری روحتون رو شارژ کنید… (در واقع این کتاب حکم پریز برق برای شارژ زدن داره!) البته این کتاب بخشی از یه دوره آموزشیه!

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، تقویت روح، دانلود کتاب اقتصادی، رسیدن به موفقیت، معجون خلاقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.