دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندگی در آپارتمان قوانین و مقررات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندگی در آپارتمان قوانین و مقررات

(لینک دانلود به درخواست نویسنده حذف شده است.)

آیا قوانین و مقررات مربوط به آپارتمان را می دانید؟ آیا با تعریف مالکیت در آپارتمان از نظر قانون آشنا هستید؟چه قسمت هایی در آپارتمان مشترک هستند؟ آیا ازهزینه های مشترک ساختمان، چگونگی محاسبه آن و میزان سهم خود از هزینه ها اطلاع دارید؟ آیا از نحوه ی درست انتخاب مدیران ساختمان و وظایف و اختیارات قانونی آنان آگاه هستید و آیا می دانید که با رعایت قانون می توانید جلسات رسمی در آپارتمان تشکیل داده و تصمیماتی برای اداره آپارتمان اتخاذ نمایید که رعایت آنها برای همه ساکنین الزام آور باشد؟ و یک نظام مشارکت اجتماعی واقعی را در محل سکونت خود طراحی و اجرا نمایید؟ آیا می دانید که رعایت بعضی از نکات ساده و در عین حال مهم می تواند در بهبود روابط و کیفیت محیط زندگتان تاثیر زیادی داشته باشد؟
در صورت تمایل، پاسخ های خود را می توانید در این کتاب جستجو کنید. برای آنکه کتاب حاضر شامل مطالبی برگرفته از متن قانون و واقعیت های موجود در جامعه است که دانستن آن برای تمام کسانی که ساکن و یا مالک آپارتمان هستند و یا قصد خرید مسکن آپارتمانی را دارند می تواند سودمند و مفید واقع شود. از آنجایی که هر چه مکان های زندگی افراد به هم نزدیکتر و دارای قسمت های مشترک بیشتری باشد امکان برخورد خواسته های شخصی آنها بیشتر است لذا ساکنین برای بهره مندی از یک زندگی آرام و راحت، ناگزیرند ضمن همکاری قانونمند با یکدیگر و با تشکیل مدیریت ساختمان، در ازای حقوقی که پیدا می کنند تکالیفی درمقابل دیگران بپذیرند.
برای مشخص شدن حقوق و تکالیف و ضمانت اجرای درست آن، نیازمند اطلاع و آگاهی ازقانون هستیم. تاثیراین آگاهی و شناخت قانونی آن است که کمک می کند تا از بروز بسیاری از اختلافات، و عدم مسئولیتها و همچنین نا هماهنگی های موجود بدلیل سوء مدیریت در آپارتمان، پیشگیری کرده و از تکرار آنها جلوگیری نماید وضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ها، محیطی آرام و راحت برای همه ساکنین و مالکین فراهم نماید و حقوق همه محترم شمرده شود.

کلمات کلیدی: آپارتمان نشینی، فرهنگ شهروندی، فرهنگ آپارتمان نشینی، قانون تملک آپارتمانها، قانون مالکیت در آپارتمان، هزینه های مشترک آپارتمان، حقوق در آپارتمان،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.