دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تخت گاز ده هزار ساله (جلد 1): تکامل و فرگشت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تخت گاز ده هزار ساله (جلد 1): تکامل و فرگشت

نویسندگان: گرگوری کوچران.هنری هارپندینگ

در بخش اعظم قرن گذشته باور مرسوم در علوم اجتماعی این بوده است که تکامل زیستی انسان ها مدت ها پیش متوقف شده است. در جدیدترین نسخه از این باور، تکامل زیستی انسان امروزی، از حدودا 50هزار سال پیش که از آفریقا به دیگر نقاط جهان پراکنده شد متوقف شده است. معنای این باور این است که ساز و کار ذهن تمامی انسان های امروزی یکی است، نوعی یگانگی روانی بشری. قطعا اگر چنین چیزی واقعیت داشته زندگی می توانست بسیار ساده تر از پیزی باشد که هم اکنون هست. متاسفانه به متوقف شدن تکامل زیستی انسان، در مورد ویژگی های بدنی انسان نیز به چشم می خورد. طبق این باور، انسان های همه ی نقاط جهان، از نظر بدنی نیز یکسان هستند. اما برای ما روشن است که این باور نادرست است و تکامل زیستی انسان در تمامی این دوره ها ادامه داشته است. به واقع در پرتو نظریه تکاملی مدرن، تصور اینکه اساسا چطور می توانسته غیر از این باشد دشوار است.

کلمات کلیدی: تکامل انسان، ژنتیک، انسان های قدیم، عصر یخبندان، انسان های ماقبل تاریخ، نظریه تکامل، نظریه داروین، فرگشت و ژنتیک، فرگشت و تکامل، نظریه ی تکامل داروین، نظریه انتخاب، تکامل زیستی انسان،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.