دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با فایروال، سیستم های تشخیص نفود و Honey pot

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با فایروال، سیستم های تشخیص نفود و Honey pot

امروزه فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و شرکت ها رشد چشمگیری را به خود دیده است. استفاده از این فناوری و استفاده از شبکه های رایانه ای در بخش های مختلف سازمان موجب پیشرفت قابل توجه سازمان در نحوه ارائه خدمات و همچنین افزایش کارایی سازمان گردیده است. حال استفاده این امکانات بدون رعایت نکات امنیتی و استفاده مناسب از ابزارهای موجود، همواره با مخاطرات بسیاری همراه می باشد. امنیت یکی از مهمترین اجزای مرتبط با فناوری اطلاعات می باشد و عدم رعایت موارد امنیت می تواند صدمات جبران ناپذیری را به سازمان مطبوع شما وارد نماید.

در این کتاب شما را سه ابزار امنیتی که استفاده از آنها تا حدودی شما را از آسیب های موجود در فضای شبکه های رایانه ای در امان می دارد، آشنا می شوید.

در ابتدای هر فصل ابتدا به معرفی ابزار و نحوه عملکرد آن پرداخته شده و در انتها ابزارهای مرتبط با فصل معرفی می گردند. البته لازم به ذکر استفاده ابزار های مذکور در این کتاب به تنهایی امنیت شما را فراهم نمی کند. همانطور که می دانید امنیت یک فرآیند است و با رعایت یک سلسله از این فرآیند ها شما قادر به برقرار امنیت در سازمان خود خواهید بود.
مطالب مطرح شده در کتاب بر گرفته از فصل هفدهم از دوره امنیتی CEH نسخه هشت با نام Evading IDS, Firewalls, and Honeypots می باشد. البته در این کتاب به جنبه معرفی ابزار و ارائه توضیحات در آن پرداخته شده است.

کلمات کلیدی: گروه امنیتی امپراطور، ابزارهای امنیت شبکه، آموزش امنیت رایانه، آشنایی با فایروال، آشنایی با دیوار آتش رایانه، هانی پات و هانی نت، هانی پات، امنیت اطلاعات، Honeypot،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.