دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF خلاصه کتاب دستیار مترور (مترور8)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی خلاصه کتاب دستیار مترور (مترور8)

محاسبات فنی، روابط و قضایای مهم هندسی و ریاضی در مهندسی، جداول اشتال

علم متره و برآورد یکی از اساسی ترین ارکان ساخت و ساز، یا به گفته دیگر قلب هر پروژه است.
باید با بینش علمی به متره و برآورد نگریست و این دانش را به عنوان رشته های مستقل به شمار آورد. از این رو لازم است برای این علم جایگاهی ویژه در جهت پرورش نیروی انسانی کارآزموده و با تجربه در مقاطع فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه های کشور در نظر گرفته شود.
واحدهای اندازهگیری و کاربرد آنها، اصول هندسه و قضیه های مربوط به آن و مثلثات مقدماتی در محاسبات مربوط به طول، سطح، حجم و ... که از ابزارهای لازم و ضروری در محاسبات درس های تخصصی رشته مهندسی عمران، معماری و ساختمان از قبیل متره و برآورد و ... به شمار میرود، بخشی از عناوینی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب تخصصی عمران، اصول متره، کتاب عمران، اصول نوین متره ساختمان، کتاب ساختمان سازی، مهندسی ساختمان، مترور 8، ریاضیات مهندسی، جداول اشتال،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.