دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب میهمانی بزرگ (سفر حج سال 1391)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب میهمانی بزرگ (سفر حج سال 1391)

در زمینه سفرحج کتاب های زیادی نوشته شده است ولی این کتاب از چند جهت از سایر کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده رجحان دارد.

اول، بخاطر نثر روان و توضیح مکانهایی که حجاج برای انجام فرائض به آن مکانها می روند.

دوم، در این کتاب افکار و عقاید وهابیت و گروه های تکفیری و تروریستی داعش و طالبان و.... که زاده تفکر وهابیت است، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بطوریکه هویت واقعی این فرقه دینی مشخص شده است. در ضمن راهکارهای برخورد با این نوع تفکر نیز پیشنهاد شده است، که امیدوارم خوانندگان با مطالعه این کتاب و شناخت بیشتر از فرقه های تکفیری برخورد مناسبی با آنها نموده و هر چه زودتر این طرز تفکر از روی زمین ریشه کن شود. انشاء الله .... به امید روزی که جهان از گروه های تکفیری و تروریستی پاک شود.

کلمات کلیدی: سفر حج، دانلود سفرنامه، سفرنامه حج، راهنمای حج، آداب سفر حج، گروه های وهابی، اعمال حج، خاطرات سفر حج، دانلود کتاب مذهبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.