دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دزد شیطانی (نبرد با شیاطین) - جلد 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دزد شیطانی (نبرد با شیاطین) - جلد 2

کتاب لرد لاس (نبرد با شیاطین) - جلد 2 نوشته‌ی دارن شان، دومین جلد از مجموعه‌ی 10 جلدب نبرد با شیاطنین است. این کتاب ادامه‌ی داستان مهیج پسری است که به سرزمین عجیبی به نام دیمونتاها راه پیدا می‌کند.

این کتاب درباره پسری است که نورهای زیادی را می‌بیند خیلی‌ها به این خاطر که او قضیه نورها را فاش کرده او را یک انسان دیوانه می‌دانند. به همین علت او بسیار تنها شده‌ است. تا روزی به طوری اتفاقی نورها را کنار یکدگر می‌چیند و ناگهان دروازه‌ای به سوی سرزمین دیمونتاها باز می‌شود و اربابی شیطانی از آن بیرون آمده و پسر را با خود می‌برد.

پسر که از موضوع تنهاییش خیلی ناراحت بوده با استفاده از استعداد خود در جادوگری یکی از شیاطین را با استفاده از جادوی دگردیسی تغییر می‌دهد و به یک کودک تبدیل می‌کند و اسم او را از آرتری به آرت تغییر می‌دهد. اما صفات او همچنان در او باقی مانده. او باور می‌کند که آرت برادرش می‌باشد.

در بخشی از کتاب دزد شیطانی (نبرد با شیاطین) - جلد 2 می‌خوانیم:

درویش تازه به این جمع آمده است. شارک در همان شهری او را ملاقات کرده است که من آن‌ها را دیدم. آن موقع، شارک مشغول اقداماتی بوده است تا از ورود یک هیولای شیطانی به شهر جلوگیری کند و به لطف درویش در این کار موفق می‌شود . سر و کله درویش به طور اتفاقی و در همان زمانی آن اطراف پیدا می‌شود که نزدیک بوده است پنجره‌ای باز شود.

درویش می‌بیند که شارک، توی دردسر افتاده است، فوری به کمک او می‌رود و برای کنار زدن زنی که سعی می‌کرده پنجره را باز کند از قدرت جادویی استفاده می‌کند، که از وجود آن در خود هیچ وقت خبر نداشته است.

کلمات کلیدی: داستان تخیلی، داستان فانتزی، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان فانتزی، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، دانلود کتاب هیجان انگیز، داستان ترجمه شده، داستان خارجی، دانلود رایگان رمان ترسناک، دانلود رایگان کتاب ترسناک، دانلود رایگان کتاب هیجان انگیز، دانلود رایگالن رمان هیجان انگیز، دانلود pdf رمان ترسناک، رمان ترسناک pdf، دانلود پی دی اف رایگان کتاب ترسناک، دانلود پی دی اف رایگان کتاب هیجان انگیز، دانلود پی دی اف رایگان کتاب تخیلی، دانلود پی دی اف رایگان کتاب فانتزی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان، رمان تحیلی، دانلود رمان ترسناک، داستان هیجان انگیز، darren shan book، lord loss،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.