دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول متره و ریزمتره (ابنیه)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول متره و ریزمتره (ابنیه)

بهترین و کامل ترین کتاب موجود در ایران در زمینه مهندسی عمران و متره و برآورد، همراه با عکس ها و نقشه های اجرایی (مترور2)

قدم ابتدایی در علم متره و برآورد، نقشه خوانی و فراگیری اصول صحیح متره و ریزمتره می باشد، با توجه به اینکه در زمینه متره و ریزمتره در پروژه های عمرانی منابع چندانی در دسترس نمی باشد و از طرفی مهندسی متره و برآورد نقش مهمی در دستیابی به یک مدیریت کارا و اثر بخش در پروژه ها دارد، و لزوم آشنایی هر چه بیشتر دست اندرکاران در امر ساخت و ساز با این دانش و به ویژه اصول صحیح متره در پروژههای عمرانی، به نوعی باعث جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی و مهم تر از آن اتمام به موقع عملیات اجرایی طرح ها میگردد. لذا در راستای اهمیت موضوع سعی گردید کتابی کاربردی در زمینه اصول متره و ریزمتره تالیف گردد و بیشتر مطالبی در آن ارائه شود که در کتاب های دیگر به آن اشاره نگردیده و یا کمتر به آن پرداخته شده است. زبان بسیار ساده و استفاده از مثال های کاربردی و عملی از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این کتاب است. کلیه مثال های موجود در این کتاب که همراه با نقشه ها و عکس های اجرایی است، کاملا جنبه عملی داشته و مشابه یک پروژه عملی واقعی میباشد. (کلیه نقشه های موجود در این کتاب توسط مؤلف ترسیم شده است) در تالیف این کتاب تلاش گردید تا مطالب بصورت روشن و دقیق بیان شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب تخصصی عمران، اصول متره و ریزمتره، کتاب عمران، اصول نوین متره ساختمان، کتاب ساختمان سازی، مهندسی ساختمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.