دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟

کتاب رمان چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟ نوشته‌ی مهدی رضایی، داستان جذابی است که مانند تکه‌های یک پازل در هم می‌پیچد.

نویسنده در این رمان دیوانگی را به تصویر می‌کشد؛ دیوانگی‌ای که از شخصیت اول رمان شکل می‌گیرد و به شکل مسری تمام جامعه‌ی اطرافش را اسیر می‌کند.

در بخشی از کتاب چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟ می‌خوانیم:

همه‌ی آدم‌ها دیوانه‌اند. فقط نوع دیوانگی آن‌ها فرق می‌کند. شاید همین حرفم کافی است که دیگران بفهمند که خودم چقدر دیوانه ام. هر چند که دیگران همیشه می‌ترسند که نکند بهشان بگویند دیوانه اما من ترسی ندارم. حتا از دیوانگی خودم لذت هم می‌برم. اگر لازم باشد روی کاغذ می‌نویسم و پایش را امضا هم می‌کنم. خودم هم آن قدر جسور هستم که وقتی کسی را می‌بینم که رفتار و حرف هایش شبیه عاقل‌ها نیست در چشمش زل می‌زنم و می‌گویم دیوانه!

من هم که فقط منتظر همین حرف‌ها هستم که قاطی بکنم و دخل طرفم را بیاورم. یک بار هم در مترو با یک زن ولگرد جر و بحث کردم. با موبایلش صحبت می‌کرد و به طرفش با صدای بلند می‌گفت که یک شب تا صب چقدر پول می‌گیرد. من هم عصبانی شدم و با هم جر و بحث کردیم.

کلمات کلیدی: داستان، داستان دیوانه، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، رمان دیوانه، چوک، داستان هیجان انگیز، انسان های دیوانه، دانلود رمان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.