دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نگرشی نو به صلح امام حسن مجتبی(ع)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نگرشی نو به صلح امام حسن مجتبی(ع)

این کتاب دارای ۵ فصل بوده و در ۱۱۰ صفحه توسط انتشارات پیمان غدیر جهرم با تیراژ ۱۵۰۰ و قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب آمده است: صلح امام حسن(علیه السلام) اگر چه پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه ی تاریخ است اما به دلیل همراهی نکردن امت مسلمان با امام زمان و تنهایی غریبانه و مظلومانه ی ایشان در جهت حفظ اسلام و مسلمین و افشای جنایت ها و خیانت های دستگاه اموی صورت پذیرفت. در آن شرایط حساس تنها راهبردی که امام حسن مجتبی(ع) می توانست آن را اتخاذ کند، صلح با معاویه بود. اما برخی خواسته یا ناخواسته، دانسته یا ندانسته زبان به اعتراض گشودند و عیب تراشی کردند و بیش از پیش بر مظلومیت امام(ع) افزودند.

کلمات کلیدی: صلح الامام الحسن(ع) من منظور آخر، کتابشناسی امام حسن علیه السلام، امامت امام حسن مجتبی، اصل امامت، عظمت صلح امام، امام حسن مجتبی(ع)، قرآن در نگاه امام حسن، ابعاد شخصیت امام مجتبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.