دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب معرفی اندروید 4.1 (Jelly Bean)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معرفی اندروید 4.1 (Jelly Bean)

در این کتاب شما با آپدیت جدید اندروید آشنا خواهید شد. آپدیت جدید اندروید که به ورژن ۴٫۱ معروف به (Jelly Bean) رسیده است حالا با امکاناتی بیشتر و خصوصیات خارق‌العاده‌ای وارد عرصه رقابت شده است که در این کتابچه به این امکانات پرداخته‌ایم. مترجم این کتاب آقای علیرضا شیری بوده است و طراح جلد و صفحه‌آرایی خانم ویدا غلامی هستند که در تهیه این کتابچه ما را یاری رسانده‌اند . این کتاب ۱۴ صفحه می‌باشد و اطلاعات خوبی در مورد آپدیت جدید اندروید ۴٫۱ به شما می‌دهد .

سیستم عامل اندروید ۴٫۱ به نام Jelly Bean (آبنبات پاستیلی)، سریع‌ترین و روان‌ترین نسخه‌ی اندروید تا حال حاضر است و با بهینه‌سازی اندروید ۴٫۰ از نظر زیبایی و سادگی، طراحی و ساخته شده است، در این نسخه برای جست‌و‌جو در Google نیز شیوه‌ای جدید به کار گرفته شده است.

همه چیز در Jelly Bean سریع، روان و لطیف به نظر می‌رسد. جابجایی در صفحات خانه و یا سوییچ کردن بین نرم‌افزارها به راحتی صورت می‌گیرد، درست مثل ورق زدن صفحات یک کتاب.

کارایی Jelly Bean در تمام بخش‌های سیستم بهینه‌ شده است. به عنوان مثال چرخاندن صفحات، سوییچ کردن بین آخرین نرم‌افزارها سریع‌تر شده و عمل رندر در تمامی بخش‌های سیستم عامل با استفاده از vsync و Triple Bufferingسریع‌تر شده است.

آبنبات پاستیلی پاسخ‌گویی لمسی بهتری دارد و در واقع واکنش بهتری نشان می‌دهد. به محض تماس انگشت با صفحه نمایش، CPU سریعتر گشته و واکنش بهتری از سیستم عامل دریافت می‌شود. وقتی که نیازی به لمس صفحه نیست، سرعت پردازنده‌ی اصلی کاهش می‌یابد تا مصرف باتری بهینه شود.

کلمات کلیدی: اندروید، اندروید 4.1، اندروید Jelly Bean، کتابچه معرفی اندروید 4.1، معرفی اندروید 4.1 (Jelly Bean)،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.