دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یکصد موضوع و پانصد داستان (مجموعه داستان)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یکصد موضوع و پانصد داستان (مجموعه داستان)

کتاب یکصد موضوع پانصد داستان نوشته‌ی سید علی اکبر صداقت، در بر دارنده‌ی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه آموزنده‌ی مذهبی و تاریخی است.

داستان یا قصه به نثری گفته می‌شود که روایتی تخیلی در آن نقل شود. داستان شامل انواع رمان، داستان کوتاه و داستانک است. از ابر متن‌ها هم در داستان‌های امروزی استفاده می‌شود. داستان از انواع ادبی است، شامل آثاری که از تخیل نویسنده خلق شده و حوادث و شخصیت‌های آن واقعیت ندارد.

در بخشی از کتاب یکصد موضوع پانصد داستان می‌خوانیم:

ابراهیم ادهم گفت: من معرفت را از یک راهب به نام (سمعان) فرا گرفتم روزی وارد صومعه او شدم و گفتم: ‌ای سمعان! چند وقت است که در این صومعه هستی؟

گفت: هفتاد سال، گفتم: در این مدت غذای تو چه بود؟ گفت: چرا چنین سوالی می‌کنی؟ گفتم: دوست دارم بدانم. راهب گفت: شبی یک دانه فندق می‌خورم! گفتم: چه چیزی قلب تو را مشغول کرده بود که این یک دانه فندق تو را کافی بود؟

گفت: عده‌ای از پیروانم هر سال در روز معینی به اینجا می‌آیند و صومعه‌ام را تزین می‌کنند و مرا گرامی می‌دارند و در صومعه‌ام طواف می‌کنند و می‌روند.

هر زمان که نفسم از عبادت و تنهائی و گرسنگی خسته و سنگین می‌شود به یاد آن روز ریائی می‌افتم که چه عزتی می‌یابم! پس کوشش یک ساله من برای عترت آن روز است.

کلمات کلیدی: شهید، فروش، خرید، حوادث، تاریخ، داستان کوتاه پیامبران، داستان کوتاه دینی آموزنده، داستان عبرت آموز مذهبی، داستان های کوتاه و آموزنده از پیامبران، داستان pdf دانلود، اخلاق، روم، پادشاه، پیامبر، داستان فارسی، داستان پند آموز، مجموعه داستان، داستان کوتاه، داستان، امام سجاد، مالک اشتر، احسان، یهود، امام حسین، شعر، غار، شیطان، یوسف، دعا، عیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.