دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ص. ص. م. از هفت تا نه و نیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ص. ص. م. از هفت تا نه و نیم

کتاب رمان ص ص م از هفت تا نه و نیم اثر عباس نعلبندیان، داستانی جنایی را روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب رمان ص ص م از هفت تا نه و نیم می‌خوانیم:

بالاخره پس از همه‌ی فکر‌ها، آقای ص. ص. م. نتوانست بین کارد و تناب یکی را انتخاب کند؛ ناچار هر دو را با هم همراه کرد. البته این جزو نقشه نبود، ولی چاره‌ی دیگر هم وجود نداشت. آقای ص. ص. م. تمام اتاق‌ها را آشفته و پریشان کرده و همه چیز را به هم ریخته بود تا کارد و تنابی را که دل خاهش هست، بیابد، و آخر چیزی نزدیک به آن‌چه که می‌خاست یافت. تناب، یک تناب ابریشمی محکم بود به طول یک متر و نیم که آقای ص. ص. م. به یاد نمی‌آورد آن را برای چه کاری خریده است؛ کاردی هم که پیدا کرده بود، یک کارد قدیمی بود که کم کم رو به زنگ زدن می‌رفت.

روی دسته‌ی فلزی‌اش کنده کاری‌هایی داشت که او چیزی از آن سر در نمی‌آورد. تقریبن پانزده سانتی‌متر درازا داشت، و ظریف و نازک بود. تناب را در میان خرت و پرت‌های انبار و کارد را در آشپزخانه یافته بود. دیگر آقای ص. ص. م. حوصله فکر کردن در خود نمی‌دید. وقت را، وقت عمل می‌دانست. تناب را روی میز کارش گذاشت و کوشید که کارد را تمیز کند. تیغه‌اش را با ملایمت و صبر بسیار به پشت یک بشقاب چینی کشید تا برق انداخت، و با کمی نفت، زنگ زدگی روی دسته‌اش را زدود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، رمان pdf، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جنایی، رمان جنایی، دانلود رمان جنایی ایرانی، داستان جنایی، دانلود داستان جنایی، دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان ژانر وحشت، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، داستان ایرانی، دانلود رمان جدید، رمان فارسی، داستان فارسی، داستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.